Vi sparar data i cookies, genom att
använda våra tjänster godkänner du det.

Kommundirektör Ior Berglund tycker att kommunen fått ut mycket för de resurser man lagt på varumärkesstrategin, och att fokus för kommunen bör ligga på att skapa ett attraktivare Herrljunga för dem som redan bor här. Bild: Herrljunga kommun
Kommundirektör Ior Berglund tycker att kommunen fått ut mycket för de resurser man lagt på varumärkesstrategin, och att fokus för kommunen bör ligga på att skapa ett attraktivare Herrljunga för dem som redan bor här. Bild: Herrljunga kommun

Löfte och vision för en halv miljon – så ska varumärket Herrljunga förpackas

Förra året la kommunen 450 000 kronor på att arbeta med sitt varumärke. Men hur många känner till Herrljungas löfte, vision och uppdrag? –Utmaningen är att skapa ett Herrljunga som är attraktivt att stanna kvar i, säger kommundirektör Ior Berglund.